Vi har pt. denne ledige stilling:

Proaktiv kundeservicekoordinator med fokus på den gode kunderejse

Er du kundeorienteret, forstår at skabe den bedste købsoplevelse og kan supportere vores nationale og internationale salgsteams med de helt rette løsninger? Trives du godt med afvekslende arbejdsopgaver i et tæt kollegialt samarbejde? Så er det dig, vi søger til legeredskabsproducenten LEDON.

Dansk legepladsleverandør med fokus på unikke legeoplevelser af høj kvalitet

LEDON A/S er en dansk familieejet virksomhed med ca. 25 ansatte. Virksomheden producerer legeredskaber og helhedsløsninger til legepladser. Legeredskaber fra LEDON betyder produkter af højeste kvalitet med høj legeværdi således, at børnene udfordres i forhold til deres alder og modenhed samt at redskaberne bliver ved med at interessere børnene – også over år. Legeværdien tænkes ind i helheden såvel som i detaljen.

Virksomheden har både salg til det danske marked samt eksport til over 40 lande. I modsætning til størstedelen af danske legepladsfirmaer har LEDON hele produktionen samlet i Danmark. Med den danske produktion sikrer LEDON dansk design og håndværk i høj kvalitet.

LEDON har over de seneste år fokuseret på at udvikle virksomheden særligt med fokus på at øge kendskabet til brandet og produkterne. På den baggrund mangler de nu dig, som vil med på rejsen og være med til at sikre deres fortsatte vækst og udvikling i vores nationale og internationale salgsteams.

Udviklingsorienteret kundeservicekoordinator med kunden som første prioritet

Kort sagt bliver din fornemmeste opgave at sørge for, at virksomhedens kunder altid føler sig hørt og set igennem hele købsprocessen hos LEDON. Virksomheden har sælgere tilkoblet de store markeder, hvor man vil agere support hertil og selv blive ansvarlig for de mindre kunder i flere forskellige lande. Du vil blive en del af salgsteamet bestående af 7 kollegaer, som både opererer nationalt og internationalt. I stillingen vil du også komme til at samarbejde med eksterne interessenter samt koordinere internt i forhold til ressourcer og processer. 

Arbejdsopgaverne vil indebære: 

  • Generelle kundeserviceopgaver for ny indkomne kunder
  • Udformning af tilbud, ordretastning og opfølgning
  • Agere support til sælgerne og hjælpe med ordrehåndtering
  • Koordinering med produktion og logistik i forhold til ordrer
  • Sparring/koordinering med marketing omkring markedsføringsindsater
  • Håndtering af byggetilladelser og andre supportopgaver for ’Salg DK’.

Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor alle opgaverne ikke er prædefineret og hvor man får mulighed for at sætte sit eget præg herpå. LEDON garanterer dog for en dynamisk hverdag med alsidige og spændende projekter omgivet af energiske og dedikerede kolleger, som alle arbejder sammen for det fælles mål og ikke går på kompromis med kvaliteten af arbejdet.

En alsidig profil med god forretningsforståelse

For at få succes i stillingen er det først og fremmest vigtigt, at du har forståelse for den gode kundeoplevelse og formår at skabe den bedste relation til kunder og samarbejdspartnere men også til dine kollegaer i hverdagen. Stillingen kræver derfor, at du evner at kommunikere med mange forskellige mennesker samt er løsningsorienteret og har forståelse for, hvordan du yder den bedste kundeservice – også i udfordrende og travle situationer.

Man bliver en del af et salgsteam, som opererer både nationalt og internationalt, hvorfor gode sproglige færdigheder er et must. Yderligere betyder det også, at der stilles høje krav til dine samarbejdsevner samtidig med at du kan arbejde selvstændigt og bevare det forkromede overblik. Du skal have lyst til at skabe resultater med dit team og ser arbejdsopgaverne som et fælles projekt, hvor I spiller hinanden gode. 

Vi ser derfor gerne, at du besidder følgende komptencer:

  • Du har erfaring med kundeservice/salg
  • Du kan kommunikere på dansk og engelsk på forhandlingsniveau. Hvis du kan tilføje tysk hertil, er det helt klart et plus
  • Du er god til at koordinere og prioritere opgaver samt forstår vigtigheden af forventningsafstemning i forhold til aftaler
  • Du er løsningsorienteret og er ikke bange for at træffe selvstændige beslutninger
  • Du har god social intelligens og kendetegnet ved en holdspiller
  • Du er struktureret og formår derfor at holde mange bolde i luften på én gang

Derudover vil en kollega, som vægter det gode fællesskab og postive arbejdsmiljø, passe godt ind hos LEDON. 

Lyder ovenstående stillingsbeskrivelse lige som noget for dig og er du klar på nye eventyr i en stilling, hvor ikke to dage er ens, så glæder vi os meget til at høre fra dig!

Arbejdssted: Kolding

Sådan ansøger du

Når du søger en stilling gennem Asgaard Recruitment skal du ikke uploade en ansøgning. I stedet beder vi dig om at uploade et motiveret CV, altså et CV, som du har tilpasset til den stilling, du søger. Når du uploader dit CV, har du til gengæld mulighed for – kort og præcist – at skrive en kort tekst om din motivation for at søge stillingen.

Har du spørgsmål til stillingen eller processen, kan du kontakte:

Jens Nicolaj Maagaard

Tlf.: +45 3094 8481

Maria Christensen Drejer

Tlf.: +45 3073 4453

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt 

Bemærk

Stillingsopslaget indrykkes løbende på forskellige jobportaler. Dette betyder ikke, at stillingen er genopslået, blot at den igangværende proces ikke er afsluttet.

Uopfordrede ansøgninger

Vi er altid på udkig efter dygtige medarbejdere, så vil du stå forrest i køen, når behovet opstår, så send din uopfordrede ansøgning til os. På denne måde kommer du til at stå forrest, når vi har behov for nye medarbejdere. Vi kan selvfølgelig ikke garantere dig et job, men vi kan garantere, at de ansøgninger der står i vores job-database, er de første vi læser igennem, når nye medarbejdere skal findes.